Heidi syvensi osaamistaan julkisten tilojen suunnittelun kurssilla

Sisustaminen on aina ollut lähellä sydäntäni, mutta valmistuttuani sisustajaksi Vantaan ammattiopistosta Variasta, ymmärsin paremmin, kuinka monipuolinen ja merkityksellinen ala onkaan.

Kiinnostus julkitilasuunnittelua kohtaan kasvoi ja päätin lähteä syventämään osaamistani. Olin kuullut hyvää palautetta AJK-Jatkokoulutuksen kursseista ja tuntui luonnolliselta jatkumolta hakeutua mukaan. Ystäväni osallistuttua myös, koulutus sai erityisen lisämerkityksen ja avasi meille mielenkiintoisen mahdollisuuden. Innostukseni ei päättynyt vielä tähänkään, sillä tie jatkui edelleen luennoitsijamme Virve Arvolan myymälämuotoilukoulutukseen, jossa pääsin vielä syvemmälle sisustamisen vaikuttamisen keinoihin.

Koulutuksen aikana sain valtavasti työkaluja, käytännön tietoa ja ymmärrystä siitä, millaisilla asioilla voidaan vaikuttaa ja ohjata käyttäytymistä ja sitä kautta tukea liiketoiminnan tavoitteita. Erityisen antoisaa oli päästä toteuttamaan käytännön projekteja, kampaamosuunnittelua, myymälästailausta ja ystäväni kanssa yhteistä projektia urheilijoiden maailmassa. Pääsin heti soveltamaan oppeja oikeisiin kohteisiin ja näkemään työtä aidossa ympäristössä.

AJK-jatkokoulutus antaa hyvät perusvalmiudet julkitilasuunnittelulle, josta on hyvä jatkaa kehittymistä oikeiden projektien parissa. Voin suositella kurssia kaikille, jotka ovat kiinnostuneita luomaan toimivia, kestäviä ja erilaiset tarpeet ja aistit huomioon ottavia merkityksellisiä tiloja.

Olen tällä hetkellä onnellinen yrittäjyydestä ja sen tuomasta monipuolisesta työnkuvasta sisustamisen ja viestinnän parissa. Haaveilen jatkuvasta kasvusta ja kehittymisestä sekä uusista luovista projekteista, joissa voin yhdistää intohimoni ja ammattitaitoni. Tavoitteeni on jatkaa matkaani suuntaan, joka inspiroi minua ja jossa voin tuoda iloa muiden elämään.

Vaihdan mielelläni ajatuksia niin koulutukseen, yrittäjyyteen kuin käytännön työhön liittyen. Voit laittaa minulle viestiä sivujeni kautta www.heidifyhr.fi/yhteystiedot tai sähköpostilla heidi@heidifyhr.fi ja kerron mielelläni lisää!

Terkuin

Heidi

Julkisten tilojen suunnittelun kurssi alkaa aina syksyisin.
Tutustu koulutuksen sisältöön ja ilmoittaudu mukaan.