Jenni sai uutta osaamista stailaajan koulutuksesta

Jenni Helmore suoritti AJK-Jatkokoulutuksessa stailaajan koulutuksen ja koki saavansa uutta osaamista sekä varmuutta omaan tekemiseen. Lue tarkemmin Jennin opiskelukokemuksista.

“Stailaajan koulutus oli mielestäni monipuolinen ja laadukas kokonaisuus. Koen saaneeni paitsi paljon uusia työkaluja, myös runsaasti itsevarmuutta lähteä tälle matkalle jättämään juuri minun näköistäni visuaalista jälkeä erilaisiin projekteihin.

Koulutus antaa hyvät valmiudet hyvin monenlaisiin tehtäviin kaupallisen tuotestailauksen puolella.

Koulutuksen päättötyönä toteuttamana omakotitalon stailaus oli täydellinen projekti viedä koulutuksessa opittua monipuolisesti käytäntöön sekä päästää luovuuteni valloilleen.

Tämä projekti sitoi lopulta opitun paketiksi, ja osaamisen kallisarvoiseksi kokemukseksi. Projekti onnistui yli odotusten.

Tästä jatkuu matka ammattistailaajaksi.”

-Jenni Helmore, stailaajan koulutus

Tutustu tarkemmin stailaajan koulutukseen: