AJK-Jatkokoulutus

AJK-Jatkokoulutus on vuonna 1993 perustettu yksityinen aikuiskouluttaja. Olemme erikoistuneet visualistien, sisustussuunnittelijoiden ja tapahtumatuottajien koulutukseen. Lisäksi järjestämme koulutuksia mm. hääsuunnitteluun ja julkisten tilojen suunnitteluun. Teemme tutkintoyhteistyötä MercuriaPron kanssa. Järjestämme koulutusta sekä lähiopetuksena Helsingin Vallilassa että etäyhteyksin ja verkossa.

AJK kouluttaa vankalla kokemuksella

Opiskele joustavasti

Monimuotokoulutusta joustavasti aikuisille

Koulutustoimintaamme kuvaavia sanoja ovat yksilöllisyys, laatu ja joustavuus. Opiskelu on mahdollista työssäkäynnin ohella ja asuinpaikkakunnasta riippumatta. Visualistin, sisustussuunnittelijan ja tapahtumatuottajan koulutusta toteutetaan kaikille avoimena maksullisena koulutuksena ja yrityskohtaisena koulutuksena. Tutkintoon johtavia koulutuksia opiskellaan oppisopimuksella.

Hanki arvokasta osaamista

Visuaalisten alojen arvostettu aikuiskouluttaja

Koulutusohjelmamme ovat tunnettuja ja arvostettuja työmarkkinoilla. Meiltä valmistuneet ovat työllistyneet oman opiskelualansa työtehtäviin sekä yrittäjiksi erittäin hyvin. Sisustussuunnittelukoulutuksen suorittaneista noin puolet toimii sisustusalan yrittäjinä. AJK:sta valmistuneet visualistit ja sisustussuunnittelijat toimivat myös aktiivisesti omien alojensa yhdistyksissä, Visualistit Ry:ssä ja Sissarit Ry:ssä.

Intohimosta ammatti | Haaveista totta | Uutta sisältöä työhön

Ammattitaitoiset kouluttajat ja monipuoliset yhteistyökumppanit

Kouluttajamme ovat työelämässä toimivia alan ammattilaisia, jotka tuovat koulutukseen ajankohtaisen tiedon ja ammatillisen asiantuntemuksen.

Teemme vakiintunutta yhteistyötä useiden yritysten kanssa. Yritysvierailut ja -esittelyt tuovat opetussisältöön alan ajankohtaisen tietämyksen ja erityisosaamisen.