Canvan perusteet -etäkoulutus 30.10.2024

135,00

AJK järjestää keskiviikkona 30.10. klo 17-20 Canvan koulutusillan, johon on nyt myynnissä rajallinen määrä osallistumislippuja!

Opi Canvan perusteet tehokkaassa etäkoulutuksessa

Canva on helppokäyttöinen ohjelma, joka soveltuu moniin eri käyttötarkoituksiin. Canvasta on olemassa sekä ilmais- että maksullinen versio. Canvan kokeilu ja käytön aloitus on vaivatonta. Canva on nykyään laajasti käytössä niin yksittäisillä käyttäjillä kuin erikokoisissa organisaatioissa.

Sara Kuusivuon tehokkaassa etäkoulutuksessa pääset vauhtiin Canvan käytössä ja saat heti käyttöösi Canva-asiantuntijan parhaat vinkit. Koulutus sopii myös jo hieman Canva-kokemusta hankkineille, sillä Sara jakaa parhaat käytäntönsä monelle eri taitotasolle ja pääset kysymään kysymyksiä koulutuksen aikana.

Miksi juuri Canva?

Canva on helppo ja nopea työkalu visuaalisten materiaalien suunnitteluun ja tuottamiseen. Sen monipuolisuus, helppokäyttöisyys ja tehokkuus tekevät siitä täydellisen työkalun niin konkareille kuin aloittelijoillekin. Canvan jatkuva kehitys, kuten uudet tekoälyominaisuudet, tekevät siitä entistä paremman työkalun.

Canvan avulla voit sekä suunnitella että jakaa helposti tiedostoja ja myös työskennellä materiaalien parissa tiimissä. Voit luoda brändille oman brändipaketin mm. fontti- ja värityyleineen. Canvalla teet monipuolisesti materiaaleja sekä digiin että printtiin. Presentaatiot, tarjoukset ja somesisällöt syntyvät ketterästi. Voit luoda myös painomateriaaleja kuten käyntikortit, lehtimainokset tai postitettavat kutsut, mainitaksemme muutaman esimerkin käyttökohteista.

• Ajankohta: Keskiviikko 30.10. klo 17–20
  • Paikka: Etänä, ilmainen Zoom-videoyhteys
  • Hinta: 135 € (sis. alv. 25,5 %)
  • Kouluttaja: Sara Kuusivuo

Ilmoittautuminen:
Ilmoittaudu mukaan lisäämällä koulutus ostoskoriin. Koulutus maksetaan ilmoittautumisvaiheessa. Lähetämme lisätietoja osallistujille sähköpostitse. Ilmoittautuminen päättyy 27.10. tai koulutuksen tullessa täyteen.

Lisätiedot: info@ajk-jatkokoulutus.fi

Sara Kuusivuo

Kouluttajanasi Canvan perusteet -kurssilla

“Olen Sara Kuusivuo, päivätöikseni markkinointistrategisti, ja vapaa-ajalla Canva-kouluttaja ja markkinointitoimisto Stoori by Sara Oy:n yrittäjä!

Erityisosaamistani on brändien kehittäminen, moderni tarinankerronta ja visuaalinen viestintä. Lisäksi olen intohimoinen markkinointiviestinnän kouluttaja, joka haluaa inspiroida ja kannustaa käytännönläheiseen tekemiseen.

Koulutukseni on suunniteltu niin, että aloittelijatkin pysyvät mukana ja pidemmälle ehtineet oppivat uusia kikkoja. Jätän aina tilaa kysymyksille ja keskustelulle.

Canvaa olen kouluttanut vuodesta 2018 asti niin isoille organisaatioille kuin yksinyrittäjillekin.

Kouluttamisen ohella vedän brändi- ja nettisivuprojekteja ja tuotan sisältöjä laajasti eri alojen asiakkaille. Päivittäisessä työssäni Canvan parissa pysyn jatkuvasti ajan tasalla uusimmista ominaisuuksista. Koulutuksissani ei yleensä kellään tule tylsää. Lämpimästi tervetuloa oppimaan Canvaa kanssani!”

Osasto: